Tired and going to bed soon..

|










Hmm wou eventjes zeggen dat ik morgen examen heb en daarom vandaag geen post heb gemaakt. Vandaar deze.Fototoestel nog steeds noppes.. Dus dan ga ik maar even enkele fotootjes tonen van wat er op mijn wishlist staat :)
Het is een beetje vanalles bijeengegooid, ik weet het... hier komt de uitleg:

Foto's:
Foto 1: Even snel (zo snel ging het eigenlijk ook weer niet) een samenstellingke gemaakt. Wat staat er allemaal op? De 2 belangrijkste items die ik eigenlijk wou tonen en die ik morgen ga kopen zijn de studded belt en het oranje hemd. Ik heb nog geen winkel gevonden waar ze zo'n riem verkopen (maar ik denk dat je dat wel vindt in de Jenna, Diestestraat, Leuven) en het oranje hemd ga ik kopen in de H&M. heb het al 2x gepast en elke keer teruggehangen, nu ga ik het gewoon halen! Voor de rest: een leren jasje (heb ik al maar wil er misschien een echt leren), een oversized wit hemd (in de H&M heb je er maar ik vind percies nooit de perfecte, mischien gewoon eens kijken in m'n vader zn kleerkast?), een wijd grijs en zwart t-shirt om in je broek te stoppen, een jeansshortje (heb ik al in een donkerdere kleur) en gestreepte shirts. Maar wel altijd een felle en donkere kleur gecombineerd. Ohja en de oorbellen vond ik gewoon mooi :D En zo'n blazer, ik vind dat echt mooi maar het lijkt niet echt mooi te zijn bij mezelf.
Foto 2: Meisje die een studded belt heel mooi combineerd! haar blog: fashioninfractions.blogspot.com
Foto 3 & 4: voorbeelden van de riemen :) de ene is al wat eleganter als de andere maar ik ga toch voor het stoerdere type :P
Okeeeej nu ben ik echt moe en ga m'n bed induiken.

0 reacties: