It girl °2: Nicole Richie DEEL 1

|





































































































































































































Ik heb haar niet altijd even sympathiek gevonden, en ze lijkt ook niet zoveel talent te hebben. Maar wat ze wel heeft is... een supergeweldige kleerkast en een zalige stijl :) En dan heb ik meteen meer respect voor haar.


Hier enkele outfits van haar die ik echt top vind! (Eigenlijk het meeste wat ze draagt, maar kan ook niet eindeloos foto's uploaden)

3 reacties:

Anoniem zei

Hey Gorgeous! Uw blog wordt echt steeds leuker én leuker! Ik betrapte me er onlangs zelfs op dat ik echt élke dag kom kijken :)I'm addicted! En over Nicole, she's a biatch, but Oh so Fierce! Ze kan echt met zowat àlles weg. Jealous(zucht)... Anyways :) Keep up the good work, ik ben echt fan van het eerste uur! I loovee u x

Marjolein zei

thx meid.. het doet me echt goed om dat te horen. jij en Julie zijn dan toch 2 mensen die m'n blog bekijken ;) love u 2 babe

K.Ribu zei

jaa ik check die ook echt elke dag:D :D im addicted too :D
te leuk om te lezen :)