Multiple use

|




























Ok, heb weer even de camera van mijn moeder geleend. Zodanig jullie kunnen zien hoe mijn nieuwe aanwinsten eruit zien en natuurlijk mijn nieuwe rok :)
Ohja, ik heb gemerkt dat mijn rok ook als bloesje kan dienen :) Ik heb er een rekker ingezet vanboven zodat het dus ook een strapless bloesje is.
Voor de rest... Ik ga sebiet naar Blaasveld om samen met een vriendin van Nancy boekhouden nog eens helemaal door te nemen. En mijn vader heeft een nieuwe computer mee van zijn werk voor MIJ ! Omdat mijn geluid niet werkt en internet niet van de beste is. Me is happy :) Nu alleen nog een nieuwe camera ;) hehe...
Foto's:
Foto 1: Wazige foto van mijn nieuwe sjaal (H&M, € 4)
Foto 2: Wazige foto van mijn adidas tas !! (Vintage, € 20)
Foto 3: Same :)
Foto 4: M'n outfit met m'n nieuwe rokje: Witte tas (Vintage, € 4), Zwart bloesje (H&M, € 6,90), Grijze riem (H&M, SOLDEN, € 3), Gouden ketting (Vintage, € 2), Grijze panty's (H&M, 2 voor € 7,90), Zwarte schoentjes (H&M kinderen, € 9,90), Rood rokje (zelfgemaakt, de stof was € 9 euro voor 60 cm op 160 cm).
Foto 5: close-up van de schoentjes
Foto 6&7: het rokje gebruikt als bloesje :). Dezelfde outfit maar met een blauw shortje (H&M, € 9,90)

0 reacties: