Nieuwe header + Vlechtjes

|



























































Hmm, vond de vorige toch maar niks dus heb ik een nieuwe gemaakt. Vrij simpel maar toch vind'k hem mooier als zijn voorganger :)



Voor de rest zijn het frustrerende dagen voor mij. Studeren is echt zo uitputtend. Ik heb periodes van me superblij voelen en daartegenover staan weer periodes van bijna uitbarsten in tranen :) sounds pathetic huh? Achja maakt niet uit... Het gaat vooral over het feit dat je heel de tijd in je kamer zit voor boeken en na dagen studeren nog steeds honderden pagina's moet leren :)


Ook heb ik vandaag mijn rekening bekeken. Mijn moeder haar verhoging van zakgeld betekende dus 40 € extra. Natuurlijk is dit op zich wel een mooi bedrag, maar met haar hoopgevende woorden van 'een hoge verhoging blablabla' had ik net iets hoger verwacht. Ik wil ook supergraag een job zoeken voor wat extra centen en weet enkele plaatsen waar ze nog mensen zoeken, maar het stomme is dat ik na mijn examens meteen met mijn stage begin (waar het vaak weekend en avond werk gaat worden en ik dus zeer flexibel moet zijn) en dus niet meteen kan zeggen wanneer ik kan werken en wanneer niet. Want het diploma staat nog een stapje hoger als extra zakgeld, spijtig genoeg.

Maar dan heb ik natuurlijk mijn sad little face opgezet tegen mijn oh-zo-lieve-vader. Ik heb gezegd dat mijn oeroude digitale camera 8 batterijen verslind in 2 weken en toen zei ie : dan zullen wij eens een nieuwe camera voor jou moeten kopen !! Joepie ik hou van mijn vader :) hihi
Achja we zullen wel zien... Maar meestal houdt mijn papa zich wel aan zijn woord.



NU een iets interessanter onderwerp dan mezelf ;)
Wat te doen als je haar er hetzelfde uitziet elke dag? Probeer eens iets nieuws zou ik zo zeggen :)
Bij de celebs is het al vaker voorgevallen... Vlechtjes in alle vormen op je hoofd maken :)
Hierbij enkele voorbeelden en ook een voorbeeld van mezelf (het is echt niet moeilijk om op u koppie te maken ;)) (het zal jullie waarschijnlijk ook al opgevallen zijn ..)
Ohja, weet iemand toevallig waar je zo'n vlechthaarband kunt kopen? :)

0 reacties: