Random : Time for some blogloving

|

















Hello iedereen (who is everybody actually? :)). Aangezien mijn moeder haar camera heeft teruggeëisd, kan ik even geen foto's meer maken (spijtig want heb een t-shirt van de mannenafdeling in de H&M gekocht dat'k wou tonen). Duss daarom... Wou ik even enkele fotootjes tonen van enkele van m'n beste vriendinnetjes(elk met hun eigen aparte stijl trouwens :) Love u gurlies).


Ook wil ik even melden dat er ZOVEEL 'fashionblogs' zijn dat je er bijna in verzuipd. Spijtig genoeg niet zoveel van België (ofwel vind ik die gewoon niet). Hier enkele blogs die zeker de moeite waard zijn:







... op deze blogs kan je zeker ook nog andere blogs vinden die ook echt stuk voor stuk leuk zijn.

Ze zijn wel al wat beter georganiseerd dan die van mij (mooiere foto's, mapjes, ...) Dus don't judge me please :) Maar m'n lieve vriendin Julie (zie foto's) heeft beloofd van zodra ze terug in België is (zit nu in Madrid) dat ze mijn foto's wel wil nemen in onze buurt (ze woont namelijk een straat verder).

Foto's:
SHINYYYY ! You are my sunshine, my only sunshine, you make me happy, when sky's are grey..
FREYA!! My lovely Holland gurl ;)
SAKKE!!! Best friend for evaaa evaa evaaa
JOELIE!!! My lovely Madrid gurl :D
KIMMERD !! M'n mede fashion gurl :)
BLAASVELD aka NANCY!!! My lovely Blaasveld gurl :D:D
LOVE U ALL SO MUCH !!

0 reacties: