Lazy Sundays

|
































hmm, ik heb zo'n gevoel dat'k die titel al eerder gebruikt heb :) Achja who cares anyway? Vandaag ben ik loom geweest met mn vriend, heb ik geleerd en is Sakke nog eventjes langsgekomen. Took some crazy pictures :) hihi

Ohja, ook even een fotootje van m'n outfit (niet dat het iets uitmaakte want heb heel de dag binnengezeten)



Translation: Hmm, I feel like I used that title before :) Well yeah who cares anyway?
Today I've been lazy with my boyfriend, I've studied a bit and my best friend Sarah came by to make a quick visit. Took some crazy picture :) hihi.

Oh and I'm also posting a photo from my outfit from today (not that it mattered because I stayed the whole day inside my house :))

Foto's:
Foto 1,2&3: Outfit van de dag :) Grijs onderbloesje (H&M,€ 4,90), Wit-zwart gestreept bloesje (H&M, € 14,90), Gouden riem (Vintage, € 2), Zwart rokje (H&M kinderen, € 5), Zwarte 'glimmende' legging (H&M kinderen, € 9,90), Blauwe pull (gekregen van vriendje :) love u baby!), Zwarte All stars ( in klein winkeltje in Antwerpen, € +- 50)
Foto 4: Sakkeee!! Acting 'Gangsta' (zogezegd dan toch :) ;))
Foto 5: ik in een waas :)
Foto 6: ik en ronnie in bed aant chillen :D
Foto 7: aan't leren :(
Foto 8: My crazy ass boyfriend me aan't afleiden :)

0 reacties: